Contact
Heeft u een vraag over Licor Deluxe of een van onze producten?
Bekijk onze veelgestelde vragen hieronder eens, daar hebben we al veel vragen voor u beantwoord.
Veelgestelde vragen
Wij streven ernaar uw bestelling binnen tien werkdagen, na goedkeuring van de digitale drukproef, verzonden te hebben.
Ja dit is mogelijk, stem wel even van tevoren met ons af wanneer u het wilt komen afhalen zodat we het voor u klaar kunnen zetten.
De bezorgkosten zijn bij ons gratis.
U kunt gebruik maken van iDeal, Creditcard of overboeking.
Bij het plaatsen van een bestelling ontvangt u direct de factuur per mail. Controleer voor de zekerheid ook altijd uw ongewenste mail. Heeft u gekozen voor overboeking? Dan ontvangt u de factuur zodra de betaling voldaan is.
U kunt bij ons vanaf 30 stuks bestellen.
Twijfelt u over de juiste smaak? Vraag een proefpakket aan en geniet van de vier smaken die Licor Deluxe te bieden heeft. U ontvangt direct een kortingscode waarmee het betaalde bedrag verrekend wordt bij het plaatsen van een order.
Iedere fles wordt verpakt in een gepersonaliseerde geschenkverpakking.
Nee, op dit moment hebben wij één type fles in ons assortiment.
Dat is mogelijk zolang uw bestelling nog niet in productie genomen is. Neem hiervoor contact op via info@licordeluxe.nl
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een digitale drukproef.
Het is mogelijk uw bestelling te versturen naar België. Bekijk de algemene voorwaarden voor meer informatie over levering in België.
Toch nog een andere vraag?
Stel deze hieronder via het contactformulier
